onsdag 22 oktober 2008

Bilder från inspelningen


Inspelning utanför Serafen på Kungsholmen

Anna Eliasson, Susanne Barklund och Joakim Sædén

Jag och vår huvudroll Conrad Olmos

Regissörsduetten

Anna Eliasson och Conrad Olmos

Conrad Olmos, Joakim Sædén och Susanne Barklund

Conrad Olmos, Bert-Åke Varg och Vivian Cardinal

Conrad Olmos och Bert-Åke Varg

Inspelning på Stora Sköndal

Marcel Risberg

Joakim Sædén, Conrad Olmos och Lina Pleijel

Lina Pleijel

Joakim Sædén

Inspelning av "Normas rum"

Styling av första klass

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är så imponerad!! Jag satt här på andra sidan skärmen och trodde mitt dumma as att ni gjorde en "vanlig skolfilm". Ja jag vet jag är en idiot. Jag har aldrig tvivlat påe r att det ni gör är skit. Men nu blev jag riktigt imponerad. Fan BERT ÅkE VARG. Han är cool och han är duktig skådis. Och min lilla Carolina gör en film med honom i. Även andra skådisar. Ja jo du och dina vänner kommer komma långt. Jag är såååå himla nyfiken på filmen. Hoppas att jag får se den någon gång. Jag blir även glad för din skull att du lyckas med dina drömmar. Du är duktig!