onsdag 25 februari 2009

Reparerad och klar


För en vecka sedan lämnade jag in min lilla vita ögonsten (min MacBook) på InLife på Sveavägen då det dykt upp ett flertal sprickor i både top-case och bottom-case som ärrade och skärrade min lilla dator djup. Tydligen är detta en rätt vanlig åkomma men det gjorde det inte lättare att lämna ifrån sig den då jag med djupa andetag insåg detta faktum. Men så idag (efter en veckas separationsångest) fick jag just tillbax den och den är nu som ny. Det är helt fantastiskt! Jag älskar InLife och jag älskar att jag har en Mac. Länge leve Apple!

4 kommentarer:

Lilla Mysan sa...

Jag vill också ha en Mac. :)
Och vad snygg du är idag!

Kajsa Ankarudd sa...

oj va snygg man kan va då :D

Per Kjellin sa...

Det är bara för att jag har valt skärpet dagen till ära

Anonym sa...

Mac är skit...