måndag 6 september 2010

The only choice i have

You never know how strong you are untill beeing strong is the only choice you have. Detta är mitt mantra och detta är det faktum som för tillfället präglar hela mitt liv. Man vet verkligen inte hur stark man kan vara förens det är det enda man har kvar att vara. Saker har hänt det senaste halvåret, för mycket saker, för jobbiga saker och jag tycker att det räcker nu. Jag är trasig... och om det är sant att allt som inte dödar gör en starkare så kommer jag vara stålmannen när allt det här är över. Det värsta är att det inte syns på mig. Någon sa det att om man bryter ett ben så har folk förståelse för att man har ont, att man är handikappad och att man behöver hjälp.. men när det sitter på insidan så är det så mycket svårare att greppa, förstå och hantera. Jag lever en dag i taget och hoppas på det bästa.

3 kommentarer:

Lilla Mysan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lilla Mysan sa...

Baby.. You can always talk to me... Jag vet precis hur det är. Jag har vart där sååå många gånger och jag håller på just nu att bli hel. Men det är en lång väg att gå och under tiden kan det vara härligt att ta en pause från allt med en annan ängel i nöd. Du vet vart jag finns. STOR kram! Och du älskling. Du är inte ensam. Bamse kram!

The Moonfacestory sa...

Vi har båda två just hoppat bungyjymp, du och jag, fast på olika sätt. Vi får snart ner fötterna på stadig mark igen. - Men det tar en stund. See you down there!
Kram Ma