torsdag 4 juni 2009

Kan knappt bärja mig


Jag vet att jag måste vara dum i huvudet men jag längtar verkligen tills på lördag. Det ska bli så jävla roligt! Om det är någon som missat det så är det då jag ska cykla tjejvätternrundan. Fick tillbaka min cykel från servicen igår och har nu laddat med diverse energibarer och gelépåsar för att överleva. Vi det här laget ber jag till vädergudarna. Jag har totalt cyklat 33 mil sen jag köpte cykeln och den längsta totalsträckan hamnade på 4 mil. Med andra ord lite mer än en tredje del av det faktiska loppet. Detta betyder typ att all min entusiasm kommer falla som en sten när jag kommit 5 mil och sen (medan jag står och spyr i en buske) kommer jag förbanna mig själv för att jag gick med på detta dårskap. Nu är det två dagar kvar och antalet anmälda är nu uppe i 6 148. Mycket brudar på liten ort. Motala here I come!

1 kommentar:

Lilla Mysan sa...

Du är så GRYMT jävla duktig!!!