måndag 15 juni 2009

Tramsit intervjuar Robert Gustafsson


För den som är bekant med mina kära sambo Per är det nog ingen hemlighet att han har Robert Gustafsson som största idol och förebild. Jag skojar inte om jag säger att han har allt och har sett allt han någonsin gjort. Första gången de träffades höll Per på att gå upp i atomer av lycka men jag måste säga att han dock lyckats tygla sin lycka med åren och när jag såg det han gjort med tramsigt blev jag stolt som en tupp. Jag var enormt imponerad över att se hur han genomförde den intervju med herr Gustafsson i egen hög person som han gjorde under pressdagen för Allsång på skansen. Att sedan se att de fått en länk i från Sveriges roligaste mans egen hemsida tog nog priset. Jag är så stolt över honom. Fortsätt kämpa finaste!

2 kommentarer:

Lilla Mysan sa...

Ni två är som handen i handsken, som skeden till soppan och som himlen möter havet. Ni passar perfekt. Ni är så duktiga båda två med det ni håller på med. Blir så glad när jag ser att ni verkligen kämpar för det som står er varmt om hjärtat. Både arbete och eran kärlek för varandra. Det är fantastiskt starkt och eran styrka smittar av sig!

Carolina Rung sa...

Lilla älskade Mysan! Du är fantastisk!