torsdag 4 september 2008

Jag har överlevt


2 timmars sömn var allt jag fick natten till idag och nu när alla är på väg till jobbet är jag på väg hem. Jag har överlevt. Tandläkaren var jätte snäll och tog (som tur är) väl hand om mig under det 35 minuter långa besöket. Detta trots att han tryckte på ömma käkmuskler, slipade mina tänder, blötte ner hela mitt ansikte med vatten, färgade halva ansiktet och samtliga tänder blåa, gav mig en räkning på 1500 och skickade hem mig med beskedet om att jag även ska få en bettskena att ha som sällskap under framtida nätter. Det kunde ha varit värre. Nu ska jag hem och sova.

2 kommentarer:

Per Kjellin sa...

Vi kommer väl alla ihåg Loppans blogginlägg om "målande Bilder" http://carolinarung.blogspot.com/2008/07/mlande-bilder.html

Harkel

Anonym sa...

Hua din stackare...
Låter inge vidare,men glad att du lever:)

Kram Petra.