måndag 29 september 2008

Jag saknar dig

Hur blev det så här? Vad har hänt med oss? Vi ses inte riktigt lika ofta längre och när vi väl gör det är vi på tok för trötta för att prata om något vettigt överhuvudtaget. Det händer så mycket saker just nu. Jag önskar verkligen att du kunde ta del av allt men det finns för lite tid. Jag saknar dig, tro inget annat, men våran relation är satt lite på hold. Men snart blir det ändring. Snälla håll ut ett litet tag till. Jag ska bättra mig. Jag lovar. Det ska bli ändring. Snälla bloggen... ha tålamod med mig. Det är bara så mycket nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har verkligen tålamod vad gällande dig. Jag kommer att sitta kvar här och läsa även om du inte skriver på månader. Det är det som är så bra med bra förhållanden. Man stöttar varandra i ALLT.
Dessutom vet jag att du kommer att komma långt och att du har roligt på vägen dit. Och det unnar jag dig min käresta. ;)
Håller på dig!