onsdag 17 mars 2010

Det som göms i snö


Känslan av att saker och ting faller på plats är rätt tillfredsställande och ibland tror jag verkligen på att bra saker händer bra människor. Jag lever med mannen jag älskar, jag har ett nytt spännande jobb där jag ser en ljus framtid, jag behöver inte längre vända på varje krona varje månad utan kan äntligen börja leva, jag kan resa, jag unna mig själv och människor runtomkring mig saker bara för att, jag har få men fantastiska vänner som jag inte vill leva utan och jag känner att jag får energi av livet. Alla dagar är ju självklart inte bra men överlag så tycker jag att mitt liv börja gå mot ett liv som jag vill leva. Min stressade själ börjar lugna ner sig och jag har lärt mig hantera saker och ting som dyker upp. Jag är verkligen på rätt väg.

1 kommentar:

Annika och Anders sa...

Det låter härligt !
Kram Ma