måndag 1 mars 2010

Mina första veckor på nya jobbet

Man kommer hem klockan sju på kvällen och är så trött att man snubblar på mattkanten och somnar innan man landat i soffan. De två veckorna som gått sedan jag började på nya jobbet har varit omtumlande, spännande, skitläskiga och totalt utmattade. Så mycket nytt att lära sig, så mycket information, så många nya människor, så många tidiga kvällar och så många spännande utmaningar. Jag skulle inte ens kunna sammanfatta det om jag försökte men jag tror verkligen att det kan bli hur bra som helst det här. Ska försöka bli bättre på att blogga nu när jag inte somnar i samma sekund som jag kliver in genom dörren och även fast jag inte kan detaljerat berätta om allt som händer men självklart ska ni få vara med även på denna resa i mitt liv.

2 kommentarer:

Lilla Mysan sa...

Snart har du kommit in i rutinerna och kan vara uppe till klockan 23 på kvällarna. Ska bli fantastiskt roligt och få följa dig på din resa. Du klarar detta galant och jag kan sätta mycket på att du fångat dina nya kollegor med storm. Man kan liksom inte ogilla dig. KRAM!

Jessica sa...

Är så glad för din skull, grattis igen till jobbet!!
Håller med tidigare talare, man kan liksom inte ogilla dej vännen.
Kraam!