fredag 22 februari 2008

Dan före dan

Om 24 timmar, klockan 10.00 går starten för årets Tjejvasa, då startar eliten. Om 25 timmar och 4 minuter, 11.05 så startar jag och mamma. Jag börjar bli nervös. Innan 22.00 ikväll ska vi ha hämtat våra numerlappar i Mora och jag kommer inte kunna sova en blund i natt. Det ska bli så sjukt roligt. Är i skrivande stund inne på mitt tredje glas med konstig färg och äckligt innehåll och sakta men säker så skjuter jag förkylningen ifrån mig och idag mår jag mycket bättre. Det funkar faktiskt att proppa i sig allt man kommer åt men med vissa bieffekter. När jag väl är klar med den här jädra bacillerna så kommer jag inte ens vilja titta åt ett brustablettsrör någonsin igen. Då kräks jag.

3 kommentarer:

Martin Rinman sa...

Wow, tjejvasa? Hur gick det då? :D

Hanna. sa...

Jag hejar på dig!

Anonym sa...

Lycka till!!!
Ha dé.
Petra.