lördag 16 februari 2008

Mail hemifrån:

Från: per_XXXXX_XXX@hotmail.com
Till: carolinarung@yahoo.se
Ämne: Vad säger man?
Datum: Sat, 16 Feb 2008 00:37:03 +0000

God morgon Loppan!

Jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja i.
När jag jobbat klart för natten med div projekt och ska gå mot tandborsten så upptäcker jag att filuren Nisse har hittat på bus. Tydligen gör han detta även när du inte är hemma och upptäcker det. Vet inte om han vill klämma in lite sportlovsaktiviterter för kidsen som följer din blogg. Jag vet inte en om jag klarar hans nya rebus. Tror att det var några som kommenterade att det var så jävla lätt att lösa rebusen. Nisse har då i alla fall krånglat till det lite extra denna gång.
Allt detta har han gjort bakom min rygg. Jag har ju jobbat på min dator hela kvällen och nu in på natten. Jag hajjar ingenting. Hur faan bär han sig åt? Det är ju en kattjävel i betong men tydligen levande. Trodde inte att han kunde jobba så ljudlöst med sina 8,4 kg.
Ha en bra skidåkardag. Klura på rebusen och ge mig svaret. Jag klarade den inte.

Puss

Inga kommentarer: