lördag 25 oktober 2008

Något jag inte vill veta

Något jag verkligen inte vill veta är vad mina grannar har för underkläder. Något jag inte heller vill är att ta i dem. Någon har glömt sin tvätt i tvättstugan (i maskinerna) nu på morgonen och jag tackar Gud för att jag slapp ramla in i den av mina 16 grannar som det nu råkar vara som supit bort klockan denna lördagsmorgon. Kommer man en minut försent i vår tvättstuga så låses dörren och du har ingen möjlighet att längre komma in. Det vill säga om du inte vill gå och bikta dig hos portvakten eller vänta ut den som är på tur (och i och med det behöva fälla de enormt stela kommentarerna om hur vädret är just denna dag). Det ska bli intressant att se hur detta enormt spännande tvättstugedrama kommer att te sig denna höstmorgon och jag hoppas att jag inte behöver vara en del av det.

Om ni undrar så är jag expert på att göra en höna av en fjäder.

Inga kommentarer: