fredag 23 oktober 2009

I valet och kvalet


Åka till landet och koppla av eller gå på supertrevlig Idol-kväll med ett gäng grymma tjejer? Ja, jag vet faktiskt inte hur jag ska göra. Jag saknar landet och har länge tänk på att åka dit. Det är något speciellt med luften och lugnet. Samtidigt är det något speciellt med en kväll med Idol, tjej-snack och förmodligen lite vin. Jag kan verkligen inte bestämma mig. Att jag pga av sovande sambo inte heller kan diskutera min beslutångest gör inte saken bättre. Är det inte det man har sambos till? Sen har jag inte hunnit lista ut hur man använder telefonen som trådlöst internet...

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag tycker du ska åka till landet och bara njuta av livet. Det kan du behöva som stressar runt så mycket. Tjejkvällar kan du ha tusen till av. :) Och idol är nästa helg också. ;) Hoppa på sambon så han vaknar.