söndag 18 oktober 2009

Platinablond tillställning

Det var tydligen Vecko Revyn´s Blog Awards 2009 igår och bloggerskor (och ett fåtal bloggare) från hela landet anslöt under de gångna dagarna Stockholm. Med min ringa (men dock så trogna) skara läsare var jag av flera förklarliga själ inte en av dem men jag har å andra sidan följt lite av försnacken på bloggar a runt om i sfären. I mitt huvud måste det ha varit en syn att skåda när massorna av fnittrande platinablonda småbrudar (fixade till tänder om jag får gissa en gång) entrade Café Opera och den normala medelåldern föll som en sten i botten. Det måste vara en trend att se och låta korkad ut inom den här bloggvärlden och det är i alla fall en trend jag inte har för avsikt att haka på. Dessa bloggbrudar får Blondinbella att kännas som en klok gamal dam i sina bästa år. Jag nämner inga namn men varför ser alla likadana ut?

Inga kommentarer: