torsdag 26 februari 2009

Go insane


Oh my God! Det här är verkligen totaly insane och det kittlar i magen bara av att se den på bild. För 10 år sedan hade detta varit ett dream-come-true-scenario för mig men nu har jag en känsla av att jag börjar bli gammal och att dagens attraktioner inte är riktigt rika attraktiva som de en gång var. Det här är verkligen helt galet och jag är noga lite väl rädd om livet. Vi får väl se hur många öl de krävs för att jag ens kommer överväga denna absolut sinnessjuka konstruktion. Time will tell. Vem kommer på en sån här sak?

1 kommentar:

Kajsa Ankarudd sa...

:S jag kommer aldrig i hela mitt liv sätta foten eller ens tånageln i närheten av den, den, den däär saken!!!

den som kommer på den där sitter nog och tänker ut "hmm, vad är det människor absolut inte skulle våga åka som dom kommer bli tvugna att åka fr att inte visa sig fega?"

Jag är isåfall en STOLT fegis!