onsdag 11 februari 2009

Vill hitta botten...


Helst av allt skulle jag nu vilja hitta botten på ett glas glyvain och somna med en filt i soffan framför tvn men istället står jag på jobbet i Vällingby. Då det trillar i ungefär en kund i timmen (max) så äter jag sockerbitar för att inte somna (det kan inte bli hälsosammare) och dricker te som om det vore vatten. Jag känner mig trött, självdisciplinen är lite bristande (läs: obefintlig) och huvudet har lite svårt för att fungera för tillfället. De senaste veckorna har varit fullspäckade och ögonen går i kors bara jag tänker på det. Det händer så mycket saker (som vanligt) och det känns som om jag ibland har svårt att få hjärnan och hjärtat att samarbeta.
Så vad har jag gjort då? Jo, jag har:

- Fått min första jobb för Vision2frame på en inspelning (för Acne-film).
- Skickat min första faktura.
- Fått läskiga brev i brevlådan som kan komma att avgöra min framtid...
- Klippt av mig håret (enligt mig själv i alla fall.
- Blivit ett år äldre (I´m now 24 going on 25).
- Pluggat flitigare än någonsin men ändå inte förstått ett skit.
- Haft en tjejmiddag med ett åldersspann på 20-70 år.
- Börjat träna på allvar (igen). Alla har en plats på Friskisochsvettis.
- Äntligen tagit tag i ohyraproblemet.
- Betalat F-skatt.
- Spenderat på tok för mycket pengar (i terapeutiskt syfte förstås).
- och så har jag för första gången i mitt liv kört minibuss.

Jag är rätt tuff med andra ord. Det finns ingenting jag inte jag göra (trots att jag just nu mest vill sova).

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har haft mycket du!
Men å andra sidan så klarar du ju det, du är ju grymt duktig! =)O