måndag 2 februari 2009

Jag behöver förändring

Rastlösheten har slagit rot i min kropp och den vägrar ge med sig. Det känns som om jag bara står och stampar på samma ställe och jag är desperat behov av en förändring. Vad som helst skulle funka. Jag är så trött på mig själv (mest på hur jag ser ut och hur jag tänker) och helst av allt skulle jag nog vilja färga håret brunt (bara för att) men jag tror dock att jag ska nöja mig med att sätta sprätt på lite pengar och klippa mig istället. Mest av allt tror jag att denna desperation beror på min brist på självdiciplin och det faktum att jag konstant skjuter upp mina studier till sista minuten alternativt det faktum att en födelsedag nalkas men jag vet inte riktigt. Jag vet bara att något måste göras och jag ska börja med att ge min kropp en ordentlig runda på Friskis och svettis imorn. It´s time to start kicking some ass. Det kryper i hela kroppen.

Inga kommentarer: