måndag 16 mars 2009

Fotosession med mamma


Igår släpade jag ut min älskade mamma i den kalla blöta skogen och fångade henne på bild. Vid ett tillfälle höll jag på att radera hela minneskortet men trots detta och dålig energi från min sida (läs: dagen efter kvällen före-humör) så kom jag hem med en hel rad jätte fina bilder på en av de vackraste kvinnor jag har i mitt liv. Tack för att du ställde upp mamma (trots att du inte anser att du fastnar på bild), tack för att du finns och tack för att du alltid står bakom mig!

Är väldigt tacksam för alla eventuella kommentarer ni kan ha om dem och vad de ger er som betraktar för känslor. Alla åsikter välkomnas.

4 kommentarer:

Kajsa Ankarudd sa...

jag tycker att bild nr 1 och 4 i rutan med 4 bilder ger intryck av liv och glädje!
bild nr 1 och 2 där uppe är också helt okej men inte lika givande..

hoppas det gav dig något..
kraam

Lilla Mysan sa...

Jag älskar den där bilden på din mamma när man bara ser näsan och hakan. Hon gömmer sig under luvan. Fantastisk bild. Lekfull och varm!

Lilla Mysan sa...

Ja bild nummer 2 älskar jag också. Bild numemr 2 där uppe. När hon sitter ner. Lekfull och busig!

Anonym sa...

Har också vardagsobservation i min blogg. Hittade dig genom bloggtoppen där du ligger under filmer, är det rätt kategori?