tisdag 31 mars 2009

Pinsamt underskattande forts...

Jag valde alternativ två. Det var snåljåpen i mig som slog till. Jag gick med andra ord över hela butiken, röd som en tomat i ansiktet, med magen i vädret, en tröjan på trekvart över bröstet och ursäktade mig lite fint för en av expediterna i kassan som såg mäkta förvånad ut när jag förklarade mitt lilla problem. Hon hjälpte mig att dra av den och tröstade mig snällt med att just denna modell var små i storlekarna (cred till henne för att hon var så proffig). Nu är det dags att börja banta på riktigt. Jag valde sen att inte köpa just den tröjan och det lär dröja innan jag går tillbaka till den butiken.

1 kommentar:

Lilla Mysan sa...

*ASG* hahaahahahaha fy vad roligt. Det där skulle jag gett MYCKET för att se live. Tack för ett gott skratt på morgonen och att du bjuder på dig själv. HELT underbart!