onsdag 11 mars 2009

Livet kommer emellan och jag ligger efter.


Det är otroligt frustrerande att läsa en kurs som till och med får en att ändra syn på livet och sättet man lever det på samtidigt som man inte kan sätta sig in i det till 100% procent då livet själv kommer emellan och krånglar till det!?. Jag ligger med andra ord efter med min läsning (som vanligt) och sitter nu kvällen innan och försöker komma ikapp. Varför valde jag att läsa en avancerad kurs?! Kan man inte bara få gå i pension nu? Klockan närmar sig halv elva på kvällen och jag har ännu inte börjat skriva på mitt reading resonse som ska lämnas in och diskuteras imorgon klockan 10.00. Jag har inte ens läst ut boken än. Ibland är jag sämst helt enkelt. Men med viljestyrka och Red Bull så ska vi nog ta oss igenom det här oxå. Botten upp!

Inga kommentarer: