fredag 1 maj 2009

Nostalgi


Beneath the surface lies the future. När jag hittade detta fynd på Discshops hemsida höll mitt hjärta på att stanna, Seaquest DVS min ungdoms favoritserie of all times. Jag skyndade mig att lyckligt berätta detta för min sambo, men han såg mest ut som ett frågetecken. Vidare berättade jag det för min jobbarkompis varpå hon såg minst lika frågande ut. Jag fattade ingenting. När jag dock kläckte nyheten för min bror fick jag äntligen mitt jubel. Äntligen en likasinnad. Så nu undrar jag... Min pojkvän är född 82, min jobbarkompis 88, jag 85 och min bror 86... Betyder detta att alla före och efter oss missat den fantastiska sciencefiction-Steven Spielberg-producerade tv-serien Seaquest som gick på 90-talet?

1 kommentar:

Per Kjellin sa...

JA!

Haha verifieringen är hunpit, har man dialekt så blir den försvenskade versionen hundpitt