lördag 16 maj 2009

Ska jag byta head?

7 kommentarer:

Johannes sa...

Den ny är bra men jag tycker att det blir för mycket Carro, inte för att det skulle vara något fel med det. men fem porträtt, som inte skiljer sig så vansinnigt blir i mina ögon för mycket. jag gillar den gamla också. Gillar du själv den nya så skall du absolut byta. :-)

Lilla Mysan sa...

Destå mer Carro destå bättre. ;)

Johannes sa...

Hahaha, jomen det håller jag ju absolut med om! Jag försökte bara tänka lite fotografiskt. man kan ju pröva Carro i olika situationer, inte bara porträtt. :-)

Kajsa Ankarudd sa...

ja tycker den du harnu är finare :)

Carolina Rung sa...

Tack för era fina kommentarer. Jag håller nog med Johannes. Blir lite mycket.

Kram

Johannes sa...

Men som sagt man kan aldrig få för mycket Carro. Jag vill sen Carro Live. :-)

L-O sa...

Frankly my dear, I don´t give a damn.