onsdag 3 februari 2010

Gud har kuddkrig med en armè!


Filmen It´s complicated var fantastisk och innehöll många roliga skratt, roliga karaktärer och rörande berättelser. Jag gillade den väldigt mycket och jag kan varmt rekommendera att ni går och ser den. Ta gärna med er någon ni tycker om och gör en grej av det. Mina lunch/bio-dejter med min pappa är värda guld och jag skulle inte byta bort dem för allt i världen. När vi sen klockan 15.08 klev ut från Bio Saga på Kungsgatan hade det plötsligt börjat snöa igen och väl hemma känner mig rätt insnöad. Gud där uppe i himmelen verkar ha kuddkrig med en hel armé. Men det är rätt mysigt med snö, så länge den inte faller ner i ögonen. Nu ska jag baka semlor till mig och sambon (trots att han protesterar och hävdar att man inte får göra det än).

Inga kommentarer: