fredag 5 februari 2010

Let´s Dance presenteras sex!

Let´s dance presenteras av Omega 3 och Sex! Jag och mamma skrattar rakt ut varje gång Let´s Dance går över till reklam. Programmets ena sponsor, Becel presenteras med speakertexten; Let´s dance presenteras av Omega 3 och Sex! Det är hysteriskt roligt. Vem kom på det? Visst för att sex säljer, men det säljer väl inte smör?!

EDIT: Och Gudrun Schyman fick nyss fyra sexor! Vad är det här för snuskerier? Det ska ju vara familjeunderhållning för bövelen.

2 kommentarer:

Heidi sa...

Tror du missuppfattat reklamen lite, de menar att programmet presenteras av omega 3 och omega 6, som också är ett slags nyttigt fett. Nu vet du :)

Men jag måste hålla med om att din version är roligare ;)

Carolina Rung sa...

Haha, jag förstod också det men jag tyckte att det uttryckte sig lite roligt.

Jag har nog dålig humor :)