torsdag 4 februari 2010

Karate-killen på gympan

Det finns en kille på gympan som är minst sagt speciell. Jag kan inte tänka mig att han riktigt har alla hästar hemma men man kan ändå inte låta bli att skratta åt honom. När alla, och då menar jag ALLA gör samma rörelser som Friskis-ledaren i mitten så står han och kör sitt eget race, rakt genom hela passet. Han står och gör karatesparkar och ninjarörelser helt inne i sin egen värld utan att ta någon notis om att det är 40 andra personer i rummet. Han är väldigt underhållande och han gör det lite svårt att fokusera på sin egna träning. Jag önskar att man kunde ta med sig en kamera in och jag hoppas att han är där ikväll. Han är fantastiskt underhållande. En riktig karaktär. En riktig stjärna. Och jag som tyckte att alla andra som redan är där är underhållande. Det är som en fest att gå på gympa.

1 kommentar:

Lilla Mysan sa...

ahahaha fan vad roligt. Du är för övrigt GRYM som tar dig dit. Skulle behöva det med men är alldeles ensam och vågar inte gå själv. :( Hehe! KRAM