torsdag 4 december 2008

Efter 3 timmars sömn.


Jag lämnade skolan klockan 4 imorse efter att ha jobbat 16 timmar i sträck med filmen och jag hann ändå inte få den klar. Så nu, med drygt 3 timmar sömn i kroppen bloggar jag live från tunnelbanan där jag nu sitter och är på väg tillbaks för att avsluta mitt projekt. Jag är så trött att det gör ont att andas men nu är målet nära. Nu ska jag avsluta det här, sätta liv i filmen och skicka ut den i världen för att stå på sina egna vingliga ben. Den älskade lilla filmen om David, hans morfar och jakten på döden är vid den här tiden imorn så klar som den någonsin kommer att kunna bli innan dess första visningen någonsin. På måndag gäller det. På måndag möter David världen.

1 kommentar:

Anonym sa...

åååÅå vad roligt. Blir alldeles rörd av din kreaktivitet. :)
Förresten är du väldigt söt som trött. Snart får du sova....