tisdag 9 december 2008

Mentalt uttmattad

Idag är det dagen efter den dag som jag jobbat fram emot under det senaste halvåret. Den dag som hela mitt liv kretsat omkring oavsett vad jag utsatt mig för. Det är dagen efter att vår lilla film haft premiär inför 300 personer på Filmhuset. Jag är mentalt utmattad och sekunderna innan filmen gick igång så skakade jag som ett asplöv. Jag var så sjukt nervös att jag knappt kunde sitta still och mitt hjärta slog så hårt att jag trodde det skulle hoppa ur bröstkorgen. Men jag överlevde. Nu ska det göras DVD-er och pillas med pappersarbete men snart är det här projektet över. Det kommer att bli tomt. Filmen fick för övrigt jätte bra kritik och det känns fantastiskt att äntligen ha fått visa den. Jag jobbar på att lägga upp den här för er att se men det är fortfarande lite pyssel kvar. Håll ut! Snart ska även ni få se filmen som vi så fint döpt till "Vit som snö". Jag måste säga att jag är rätt stolt över oss. Bra jobbat!

Gårdagens premiärfrisyr som min kära syster knoppade ihop.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå grattis grattis grattis! Vad stolt jag blir. Klart den fick bra betyg. du har ju gjort den!
Och vad vacker du var i håret. Inte viste jag att du hade en syster också. Vad roligt. Och jag läääängtar tills jag får se den. Kan man som "privat" person köpa den där dvd sen? Skulle vara sååå roligt och ha en. MASSA grattiskramar Sandra/Tindra

Carolina Rung sa...

Tack gumman! Jo, jag har en bonussyster (min mammas mans dotter med andra ord). Det är väl klart att du kan få köpa filmen (om du tycker att den är bra). Egentligen så behöver du bara betala materialet (skiva och fodral) och så kan skicka en till dig. Kram!

Per Kjellin sa...

Tack