onsdag 10 december 2008

Att äta använda bindor?!

Som alla andra vanliga dödliga människor befann jag mig i Stockholms lokaltrafik i morse. Jag jobbar lite extra hos min mamma idag och sorterar alla de papper som annars har en tendens att staplas på hög. Jag begav mig därför ut i morgonkylan och med en Pressbyrån-kaffe i handen och ställde jag mig snällt i kön till buss 177 mot Mörby Centrum när klockan slog lite efter åtta. På bussen satt de två fjortisar och hade livliga diskussioner om allt mellan himmel och jord. De gick inte att inte lyssna på vad de sa då de skrek över halva bussen och i och med detta generade mer än en gammal dam. De satt bland annat och pratade om att bindor var äckligt att använda. Och att det var ännu äckligare att äta dem?! Jag trodde att jag hörde fel men tyvärr så var detta inte fallet. De pratade om att äta använda bindor?! Sjukt äckligt. Vem tänker ens i dessa banor undrar jag? Det var i alla fall med detta samtal som jag och många andra började sin dag. How are U doing?

Inga kommentarer: