måndag 26 januari 2009

Ladybird


Ena stunden är man så stark och andra stunden faller allt samman. Ena stunden känner man sig oövervinnerlig och andra helt vilse. Jag vill skrika, jag vill slå på något, jag vill ha en trygg famn, jag vill stå på mina egna ben. Jag vill så mycket men just nu men känns det hela omöjligt att placera. Ena stunden har man bestämt sig och i nästa faller man tillbaka. Att det ska vara så svårt att veta vad man vill. Ett facit hade kommit väl till användning just nu. Jag har så många frågor men nästan inga svar. Jag lever en dag i taget, timme för timme. Och så får vi se vart livet bär mig. Carpe diem var det nån som sa.

1 kommentar:

Lilla Mysan sa...

Facit till livet är du själv.
Det är enbart du som kan bestämma hur du vill leva ditt liv.
Jag tror på dig och jag tror att du kommer att i slutändan vara riktigt nöjd med det livet du åstadkommit. Som sagt. Lev en dag i taget och njut av att du är du. För du är fantastisk!