tisdag 20 januari 2009

Vad har jag gett mig in på?

Första skoldagen är avklarad och jag lever med nöd och näppe. Vad har jag gett mig in på?! Kursen är på engelska, det ska lämnas in uppgifter varje vecka (på engelska), det ska diskuteras kurslitteratur på seminarietillfällen varje vecka (på engelska), det ska föras online-disskutioner (på engelska) och samtidigt som detta ska göras så ska det även läsas en hel rad kurslittertur (som jag fortfarande inte fått av adlibris trots att jag la min beställning för mer än två veckor sedan). Jag kommer att bo i mina böcker och få fyrkantiga ögon framför datorn. Det här är helt klart en utmaning utöver det vanliga (i alla fall för mig) men det ska bli sjukt kul (även fast det verkar en aning läskigt). Hur ska detta gå?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena! Ramlade in via Blondinbella :) Adlibris suger fett tyvärr... Jag har sagt upp kontakten med dom :P Funderar på att prova typ Bokia istället, undrar om dom e bättre?