fredag 23 januari 2009

Pipande näsor


Om det är något som kan gå mig på nerverna som inget annat så är det människor med pipande näsor. Man kan ju behöva terapi för mindre. Pipande näsor är något som kan liknas med ljudet ifrån en siren eller ett brandalarm och det gör det helt omöjligt att fokusera på något annat än just detta. Och traiskt nog var det detta ljud som jag vaknade till imorse. Då höll någon på att dö. Trots tappra isoleringar med diverse kuddar och andra verktyg så vägrade det att ge sig och nu är hela dagen förstörd. Det värsta av allt var att när jag till slut lyckades härleda vart det jävlä ljudet kom ifrån insåg jag till min förskräckelse att det var min egen näsa som var boven i dramat. Nu ligger snoken risigt till. Bra jobbat Carolina! Ha en bra dag.

Inga kommentarer: