fredag 9 januari 2009

Vi ringer upp dig 09.15

Ibland är man nog för slö för sitt eget bästa. Vid det här laget lär jag nog få amputera skiten. Ni som följt min blogg ett tag nu minns nog att jag i somras hade rätt mycket problem med min häl (Akilleshälen) och därför tvingades gå akut till doktorn (efter att jag redan då skjutit upp det någon månad för mycket). Det visade sig att hälen var inflammerad och vätskefylld och resultatet av det var att jag sen i ur och skur fick gå i flipp-flopps hela sommaren. Hur som helst så blev aldrig hälen riktigt bra trots behandling av diverse medikamenter och jag har nu länge insett att jag måste dit igen. Suck. Jag borde gått för flera månaders sen men nu har jag iallafall gjort slag i saken och ringt. Så nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att bli uppringd. Tick tack, tick tack.

Inga kommentarer: