söndag 23 augusti 2009

Iphone 3GS ägare

Hur har jag någonsin klarat mig utan den? Ja, jag vet faktiskt inte. Men nu har jag en i alla fall. Min gamla telefon sjunger på sista versen och nörd som man är så vill man ju inte vara sämre än alla andra nördar så då går man och skaffar sig en Iphone 3GS. Ja, jag har konstiga ekonomiska prioriteringar, but I´m in love. Den har ju ta mig fan nästan allt. Och det den inte har det kan man ladda ner. (Önskar dock att väckarklockebiten skulle varit lite enklare men det kan jag nog överleva). Nu kan jag blogga jämt och ständigt, vart som helst.

1 kommentar:

liz sa...

tänk hur glad du e nu .. multiplicera det med 800 och så plussa på 4500 ggr till.. så nöjd kommer du va om ett år.. man tröttnar aldrig. Har haft iphone i ett år och den blir bara bättre och bättre! Grattis!