lördag 15 augusti 2009

No more dansgolv

Undrar ni varför jag skapade ett dansgolv på jobbet här om dan? Här är svaret: Det kom nämligen 16 pallar (inte 12 som jag trodde) med varor under gårdagen och enligt uppgifter så har hälften redan avverkats (vilket är mycket svårt att tro med tanke på hur mycket som är kvar). Min butikschef sa att jag skulle få en chock när jag kom till jobbet idag men jag trodde nog att hon överdrev. Hon överdrev inte. Det finns inget slut på det. Vart ska jag börja? Så här mycket saker har det aldrig förr funnits inom dessa fyra väggar. Butikssystemet (som vi tar betalt genom) har fått så mycket artiklar inlagda att det numera inte ens går att starta och vi har pga av detta varit tvugna att gå tillbaka till stenåldern och ta betalt för hand med penna och papper. Det här kommer att bli en improviserad dag på jobbet. Jag måste bara organisera hjärnan lite. Hildurs Hem har fått tillökning.

Inga kommentarer: