måndag 3 augusti 2009

Jag saknar dig!


Han åkte från mig på Fårö vid 06.00 i morse och landade sedan i Stockholm, Bromma någon gång runt klockan 15.00. Hans semester slutade för 30 min sedan och jag började sakna honom i samma sekund som han klev ur sängen vid 05.31. Vid det här laget (16 timmar senare) värker det i hela hjärtat. Hans sida av sängen är tom och utan honom känner mig jag ensam. Jag kramar hans kudde och virar in mig i hans täcke för att kunna vara nära men hans doft har börjat sina i den fuktiga båtmiljön. Jag saknar honom, jag behöver honom och jag vill att han ska komma tillbaka. Utan honom är jag inte riktigt hel.

7 kommentarer:

Per Kjellin sa...

Jag blir väldigt rörd min Loppa!

Jag älskar och saknar dig otroligt mycket! Kom hem till mig!

Martin Rinman sa...

aaaaaaaaw puttinutt :D

själv e man på andra sidan jordklotet från sin älskling, det känns också :(


PS: jag fick ordverifieringsordet "rumphost". lite kul.

Lilla Mysan sa...

Vad gulliga ni är! Härligt att ni saknar varandra. tänk om det hade vart tvärtom. :)
Kärleksspridare och glädjespridare är ni allt.
Kram till er!

Anonym sa...

Har Per mustasch?

Per Kjellin sa...

Till Annonym: Nej Freddy så är inte fallet. Det är du som står för hårigheten i vårat förhållande.

Anonym sa...

Hur f*n visste du att det var jag? Det ser ut som att du har något på överläppen... Är det bara lite smuts?

/Freddy aka Anonym

Per Kjellin sa...

Freddy! Det var en enkel match!