söndag 30 augusti 2009

Klänningen med stort K

Att för det första försöka fota en klänning som är helt svart är ett inte helt lätt uppdrag ska ni veta. Att för det andra sedan välja att göra det med Iphonen är vidar ett i ärlighetens namn inte helt intelligent val av genomförande. Hur som som helst så blev det ett foto av den nyinköpta fyndklänningen från NKcoast (ord.pris 3400 kr, REA 990 kr) som skall bäras på röda mattan den 12e september när min mamma firar sin stora dag. Man ser inte alla fina detaljer som finns i sättet den är sydd på men en bättre bild utlovas till senare tillfälle. Jag längtar. Om ni nu undrar vad som hände med den andra klänningen som jag pratade om och faktiskt beställde för ett tag sedan så visade det sig att den (väl hemma oss mig) var långt ifrån vad jag hade hoppats att den skulle vara. Därför fick den snällt återvända till online-butiken den kom igfrån och jag hoppas att den en vacker dag gör någon flicka väldigt fin och glad. Själv ska jag börja inhandla accesoarer.