måndag 14 september 2009

Sandra!

Sandra! Din blogg.... vad är det som händer? *snyft*

4 kommentarer:

Lilla Mysan sa...

Ja alltså jag satt och kollade på gulasidorna.se om min adress hade gått in i systemet sen flytten.
Och det hade den. Men så hade dom en ny funktion på gulasidorna.se som heter Supersök Sandra. Och då gjorde jag det. och då kom min blogg upp. Och då blev jag lite lack. Haha närå men jag måste komma på hur jag ska göra. Jag kanske inte vill att ALLA ska läsa min blogg bara sådär. Eller jo det kan dom ju i alla fall men du vet någon idiot som söker på mitt namn och hittar till min blogg via den vägen känns lite sådär. Hmm ja jag kanske tar bort det där lösengrejjen. :) Kolla in om en stnd.
KRAM! :)

Lilla Mysan sa...

nu fungerar det igen... :)

Carolina Rung sa...

Jag förstår dig verkligen! Men du kan väl maila lösen till mig om du väljer att ha kvar det menar jag. Kommer sakna dig annars. Lovar att hålla dig hemlig ;)

Lilla Mysan sa...

Haha men jag hade inget lösen. Jag tror man kunde skriva in sin google login om du har någon. Men nu har jag öppnat igen. Jag håller på att starta upp en ny blogg på blogg.se. Men jag vet inte hur det blir med den. Trot jag kör kvar här. Men i vilket fall som helst så får du veta. Såklart!!!