lördag 19 september 2009

Sicko? Yes that´s me

Veckan började med influensa och hög feber, övergick i halsfluss och har nu utvecklats till en mardrömshosta utan dess like samt en misstänkt öroninflammation. Ja, jag inte minnas när jag var så här sjuk sist (om jag någonsin varit det). Klockan 11.00 har jag en tid hos närakuten (jag ber om ett mirakel, alternativt knark). Det värsta med det hela är den dåliga tajmningen på detta sjukdomstillstånd. I veckan fick jag nämligen erbjudandet om att jobba på en svensk långfilm som just nu är i produktion och jag börjar på tisdag.... Jag har med andra ord inte tid att vara sjuk. Att jag sen meddelat mitt vanliga jobb om inspelningen (som först var planerad att börja på måndag för min del) gör att de kommer att tro att jag är "sjuk" bara för att kunna jobba någon annanstans, vilket verkligen inte är fallet. Jag är helt enkelt jätte sjuk och kan inte jobba någon-som-helst-stans på måndag om jag ska bli frisk från den är skiten. Jag sitter lite i kläm och ber om att mirakel.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dej!
Kramar från Petra.

Larry Lindbaum sa...

Jag ska be för dej.

/Pastor Lars

Per Kjellin sa...

Miraklet har du ju redan hemma!