måndag 14 september 2009

Som jag såg ut!

Mammas 50-års fest är nu avklarad, kvällen blev en succé och allt var perfekt. Jag kan inte minnas när jag skrattade, dansade, kände mig så fin och hade så otroligt roligt på samma gång sist. Det var otroligt och alla bitar på plats som de skulle. Festen hölls den 12e september på Alviks matbod och temat var Hollywood/Oscarsgala. Klockan 17.00 var, jag mamma, Anders och "Oscar" (förklaring kommer vid senare tillfälle) på plats, 17.30 anlände min älskade koordinator (som jag inte vad hur jag hade klarat mig utan) samt de 2 fotograferna David och Caleb (som gjorde att fantastiskt jobbmed att fota alla gäster!). Klockan 17.50 anlände de 30 statister som vi skrapat ihop för att agera "fans" på röda mattan och 18.00 kom de 4 dörrvakter som så snällt ställde upp för att fullända gästerna upplevelse vid ankomst. 18.30 började gästerna drälla in och deras mottagande blev succé. De blixtrade, skrevs autografer, posades och skrattades. Det var fantastiskt och bilder från röda mattan och festen kommer inom kort. Tack alla som var med och gjorde min mammas kväll fantastisk!

1 kommentar:

Lilla Mysan sa...

vilken elegant kvinna!!! Skitsnygg!!!
låter som en helt underbar fest!! Så ni har fixat för lilla mamma.
Ska bli såå roligt och få se alla bilderna!!! KRAM!!!