lördag 22 november 2008

Carolinas blodbad 2008


Övning ger färdighet som sagt. Jag börjar ju bli rätt bra på det här. Som ni kan se av bilderna så är det mamma och Anders som fått vara mina offer för kvällen. Det vankades maskerad på fint värdshus och jag fick den stora äran att försköna dem kvällen till ära. Ska bli sjukt kul att höra vad det fått för kommentarer under kvällen då det tog drygt två timmar att skapa detta livliga skönhetslyft. Jag måste ju säga att jag på det stora hela är rätt nöjd med min prestation.

I´m so good and I can make you hurt so bad in no time.

Ett alldeles vanligt utgångshål i ett litet bakhuvud.

Tanken var (som ni kanske förstår) att de ska ha skjutit varandra i huvudet (typ) som ett resultat av en livlig diskussion om diverse ihopsättning av möbler från IKEA och om hur vida man får i ihop dem bäst på ena eller andra sättet. IKEA kan få vem som helst på nerverna och viss irritation har uppenbarligen uppstå även i detta fall.

Jag kanske borde börja ta betalt för det här...


1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vad cooolt.... Fan vad duktig du är. Du slutar aldrig och imponera med alla dina kunskaper.