fredag 28 november 2008

Den här veckan.

Den här veckan har varit en av de värre på länge. Jag har jobbat med ljudet till "David" i snart 10 dygn och vid det här laget har jag (utan överdrift) sett filmen 300 gånger. Jag vill bara kräkas på den och jag vill helt ärligt slänga hårddisken den ligger på i golvet och bara skrika. Jag är så trött. Kroppen börjar stänga av och den här veckan har jag försovit mig två gånger (vilket jag aldrig gör) till väldigt viktiga möten, vid tre tillfällen glömt att gå av tunnelbanan vid rätt station och nästan helt slutat svara i telefon när folk ringer. Jag är tom. Jag är trött. Jag har tappat energi.

Jag älskar vår film och jag känner så mycket kärlek för den att jag går sönder, men ibland gör det helt enkelt lite för ont. Just nu behöver jag sova. Jag behöver andas. Jag behöver en paus. Upploppet närmar sig. På tisdag ska den vara klar...

Inga kommentarer: