tisdag 25 november 2008

I have cravings

När man sitter hemma, är totalt utslagen i soffan, har gråtit framför en datorskärm i mörkret och haft en av de värre dagarna än på länge så är man inte direkt sugen på morötter eller broccoli. Det är bara inte så. Jag vill ha chocklad! Köket viskar ut små lockrop och trollbinder mig med syndiga tankar och jag måste sitta på händerna för att behärska mig. Varför måste det vara så? I´m so much truoble. Jag kommer bli tjock. Kan man gå halva vägen och ha chocklad på morötterna?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla gumman!
När man mår så vissa dagar så kan man gott ta sej en bit choklad!
Jag antar att det är långt från varje dag som är så grå...och emellanåt så får man pigga upp sej så gott det går!
Ta lite choklad och bli glad:)

Varma kramar från en nybliven bussförare!
Petra

Kajsa Ankarudd sa...

klart du ska unna dig lite choklad gumman! Det finns sånna dagar oxå!

(titta vilka fina bilder på min blogg :D )

MISS U GIRL!!!! KRAAAAM på dig!!!