torsdag 20 november 2008

Just go crazy bananas


Igår ville jag bara skjuta mig själv i huvudet och lägga ner hela skiten men idag är det helt klart en ny dag. Filmen är inne i ljudläggnigsfasen och i skrivande stund sitter jag i skolans bunkerlokaler och ska nu lära mig ett program som heter Pro Tools, ett program som igår inte gjorde annat än att gå mig på nerverna och förstöra halva dagen. Jag är ju en person som gärna vill kunna allt på en gång och blev därför en smula frustrerad då inget funkade som jag ville och när det väl gjorde det så blev någonting annat självklart fel. Igår var med andra ord på det stora hela en rätt dålig dag i "Davids" liv. Sen var det någon som sa åt mig att slappna av och helst enkelt bara go crazy bananas istället och med den inställningen så går det helt enkelt mycket bättre. Idag går det till och med framåt. Det kanske blir film av det här till slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att det blir film!!! Tvivla aldrig på dig själv... KRam