tisdag 4 november 2008

Gått under jorden

Jag har inte försvunnit, jag har bara gått under jorden. Jag sitter dagarna i ända och klipper "David" i Stockholms Filmskolas underjordiska lokaler tillsammans med min vän Andreas. Grovklippningen blev klar igår och nu har vi börjat fila på detaljerna. Det är fantastiskt att se sin lilla film växa fram men det är mycket jobb kvar att göra och jag vet inte vad jag skulle ha gjort om inte Andreas ställt upp och hjälpt mig. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka honom nog för de timmar han ger mig. Det finns dock en risk att han måste återgå till det verkliga livet och jobba och tjäna pengar i slutet av veckan och då vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till men det löser sig nog. Det blir nog faktiskt film av det hela till slut.

Och tentan lyckades jag för övrigt med mycket slit och mindre hår att lämna in i tid i måndags innan 12.00. Kanske inte det bästa jag skrivit men jag hoppas den duger.

1 kommentar:

Lilla Mysan sa...

DU ÄR SÅ DUKTIG PÅ ATT SKRIVA SÅ JAG TROR ATT DU KOMMER ATT FÅ ETT JÄTTEBRA BETYG. JAG ÄR IMPAD AV DIG TJEJEN.KRAM