lördag 18 april 2009

Dålig bloggare

Ja, jag vet att jag är en dålig bloggare, men jag känner igen det här syndromet från tiden så jag faktiskt skrev en fysisk dagbok. Då det hände som mest i mitt liv och jag var i som störst behov av att skriva av mig så fick jag inte ner ett ord. Det var helt enkelt för mycket och för stort för att jag skulle kunna formulera det och istället blev det ingenting. Detta betyder med andra ord att det är mycket som händer just nu. Det händer så stora saker att jag knappt kan fatta det själv och för att stilla eventuell oro så kan jag lugna er med att säga att det mestadels är bra saker. En del av det är till och med helt fantastiska och om drygt en månad kan jag kanske till och med berätta vad det är. Så snälla, ge inte upp hoppet om mig och lämna mig inte. Ni som läser min blogg betyder så mycket!

5 kommentarer:

Lilla Mysan sa...

Jag lämnar dig aldrig!!!!!

Anonym sa...

Det hjärnan vill klarar inte alltid kroppen att utföra!!!

Kämpa på, och vi läsare finns kvar!

Kram Petra

Mange B sa...

Är jag med viktig?????? Fasiken vad cioolt i så fall!

MMaannggee BB
"spira"

Carolina Rung sa...

Alla är viktiga!

Johannes sa...

Jaaaa alla är viktiga och ingen är dålig bloggare! jag fick sardird som ordverifiering. får jag använda det i sagan?