onsdag 30 december 2009

Bilder med nya objektivet




Fotografi för mig är en utmaning och något som jag inte kan leva utan. Jag älskar det och jag älskar att utvecklas i det. Jag älskar att fånga allt de vackra i den här världen och när den perfekta bilden dyker upp känner jag stor lycka. Men den som tror att bra bilder handlar om vilken kamera man har misstar sig. Visst, det är en fördel att ha bra utrustning men min åsikt är att det krävs så mycket mer för att skapa perfekta bilder. För varje 10 bilder jag tar är det oftast bara en jag är nöjd med. Fotoupplevelsen med det nya objektivet är helt ny för mig och jag inser att jag har mycket att lära. Jag har en lång väg kvar att gå men jag är i alla fall på väg. I have a vision 2 frame.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vackra bilder! Gott Nytt År!