fredag 18 december 2009

Jag kommer behöva en vit vecka


Det ligger roliga dagar både bakom mig och framför mig och alla innehåller de alkohol. Jag kommer förmodligen behöva en vit vecka efter det här. I onsdags blev Anna civilingenjör och detta firade vi stort med lasagne, Jurassic Park, flera flaskor, vin, bubbel och pina coladas. Igår var det premiär för Att bli med barn med lite glögg och efter det ett par väldigt trevliga öl på Folkbaren tillsammans med delar ur det fantastiska teamet, idag är det julbord på Operakällaren tillsammans med familjen (vilket aldrig brukar sluta nyktert), imorn är det Dessert and Cocktail night hos Lisa (regissören till Små barn, stora ord) och på söndag ska jag och sambon på Killinggänget på Dramaten och efter det ska vi nog ut och äta och sen fira "lilla julafton". Jag har ett fantastikt fullspäckat schema dessa dagar innehållandes alla min favoritmännskor i den här världen men jag kommer vara helt slut när det väl är över och det blir måndag. Det kanske blir en vit jul i dubbel märkelse.

1 kommentar:

olatidman sa...

hahaha härligt! trevlig helg:)