onsdag 16 december 2009

Känslomässig röra

Av någon anledning så är jag en känslomässig röra idag. Det är så många tankar som snurrar i huvudet och jag vet varken in eller ut. När jag sa upp mig från mitt jobb för att satsa på mina drömmar kastade jag jag utför ett stup utan att veta vart jag skulle landa och det var det bästa jag gjort. Men trots detta så kan jag ibland undra om jag var vid minna sinnes fulla bruk. Jag pendlar mellan hopp och förtvivlan och ena dagen känns det som om jag kan erövra världen och andra dagen undrar jag själv vad jag håller på med. Jag vet vad jag vill och jag vet vart jag ska men ibland är det bara lite svårt att se vägen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får se det som en transportsträcka.
Vi hamnar alla där ibland, att man undrar va sjutton man håller på med.
Jag tror du är på rätt väg, du verkar oerhört begåvad och att du vet vad du vill och är säker på det.
Låt det ta tid. Kram vännen!
Petra