onsdag 29 augusti 2007

Det här händer inte!

Jag tror att världen är emot mig, iallafall den tekniska. Min externa hårddisk har bestämt sig för att sluta samarbeta och vill inte visa sig för mig. Jag har ALLT på den där hårddisken och jag kommer inte åt den. Igår sålde jag min bärbara hp och hade därför lagt över alla bilder, alla dokument och all musik på den externa hårddisken för att sedan kunna föra över det till min nya dator när den väl kommer. Just nu är allting bortom min åtkomst. Det känns som om jag ska svimma. Det här händer inte! Paniken sprider sig i kroppen. Jag kan inte så mycket om datorer, jag vet knappt vart jag ska vända mig när det blir fel. Jag frågade några av killarna på jobbet och fick direkt frågorna: Har du satt i sladden? och Är strömmen på? Helt fel sak att säga till mig just idag! Det är väl klart som fan att jag gjort det. Tur att jag har sminkat mig inför fotograferingen senare idag (den blev inte av igår), annars hade tårarna inte varit långt borta. Väck mig, det här måste vara en mardröm! Snälla säg att den går att rädda. Annars är 5 år av mitt liv bara borta!

Inga kommentarer: