onsdag 29 augusti 2007

Lång dag...

Det här är en lång dag, lång och tung. Allt är emot mig och det känns som om jag har inte fått något gjort över huvudtaget. Hoppas den är slut snart! Vill bara stoppa huvudet i sanden och sova. Imorgon blir en bättre dag. Det kan ju inte bli så mycket värre än den här. Det har jag bestämt. Imorgon ska jag förhoppningsvis beställa min nya dator *Håller tummarna*.

Igår var en bra dag, jag och Per var ute och åt middag. Enkelt och avslappnat på en pizzeria på Regeringsgatan med utsikt över Restaurang Nalen. Det var länge sen vi gjorde det, umgicks bara vi. Det var mysigt. Sen var det skola för mig, vi fick se bilderna från våran fotouppgift och de flesta var förvånande nog riktigt bra. Hade nog inte räknat med det men vi hade iallafall kul. Jag gillar verkligen min grupp. Sen var det fest på skolan, med alkohol till självkostnadspris. Med tanke på hur mycket jag pratar utan alkohol i kroppen så var det nog tur att jag bara hade pengar till ett glass vin i plastmugg. Jag stannade drygt en timme innan jag vuxet nog drog mig hemåt och ursäktade mig med att jag skulle upp tidigt och jobba.

1 kommentar:

Anonym sa...

HUr gammal är du? 72? Slappna av.